Lite shopping=)

Var i Umeå idag om käken så vi for förbi Inter Sport en stund(en och en halv timma blev vi där).
Var där med mina föräldrar.
Det började med att jag behvde ett par basketskor, men mamma/jag hittade mer än så.


Ett Puma linne 250 :-


Ett par löparshorts 350 :-


Ett par solbrillor från Coop :] 150 :-


En rosa bikini överdel 200 :-
Ett par låga puma sockar(3 par) 100 :-
Ett par basketskor 900 :-
En sport bh 300 :-



Sen så köpte jag ett linne från Gina förra veckan som jag inte visat.

50 :-
Helt sjukt billigt. Och snyggt!!

Nu ska ja börja lägga undan lite inför Göteborg!
Sen måla naglarna, PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

De är kung:D

Själv då?



Snygg tröja!

2011-06-17 @ 17:01:26
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0