pinsamt.......

Hejsan. Idag har jag varit i skolan. Började med att jag försovde miglite till 10 i 8 och orkade inte fixa
mig så mycket sen drog jag till skolan. Hade mitt sista nationella prov idag. känns skönt
även fast det typ gick skit :D
Sen så for jag, Ida, Vera å amanda till stan. Ida gick i en provhytt och testade nånting och hon ville att jag skulle kolla
och jag var fan helt säker på att hon var i ett omklädningsrum så ja ropar på henne å jag gårin, och inser snabbt att det inte var hennes hytt så där står en kvinna i trosor.
trodde ja skulle skämmas ihjäl så ja stänger snabbt och ber om ursäkt och inser att ida var i hytten bredvid.
Hädan efter ska ja jävlart kolla på skorna.. PINSAMT!
kände att min ansiktsfärg ändrade drastiskt färg..

Sen så träffade ja Ronja och Nicko♥ vi pratade läääänge, mina vänner blev less att vänta så dom gick i förväg och jag fortsätter att prata med dom, trevligt var det :D!
Sen nu så sitter ja här i köket med datorn, funderar på att ta ett glas vatten, det vore gott som fan!
Sen så ska jag fara och träna, ha en bra kväll PUSS!♥



Bild från en fest i vintras i Byske! Riktigt bra fest vare :D!

Kommentarer
Postat av: benita

Sv; allt bra med dig:)?

2011-05-24 @ 14:43:37
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0