You know but you acting like you don't know.

Hejsan alla läsare. Idag så steg jag upp 09.30 så jag hann inte med bussen imorse och var tvungen att ta moppen som har sjukt lite bensin, trodde ja skulle få slut på vägen. Hade varit sjukt pinsamt och jobbigt.
I alla fall så har dagen varit riktigt chill, började med sovmorgon till 10.10 och det var skööönt!
Orkade inte fixa mig så mycket idag heller utan lockade bara håret lite. Vilket inte blev som tänkt.
Sen så hade jag bara media, jag, ida och johan hade till en början problem med datorn för vi har fått nya datorer till median så det var nå tjaffs med inställningarna eller nått sånt, men till slut så fixade vi det. Så vi blev äntligen klara med vårat reportage. Så vi har ingen media imorgon och vi har ingen matte i veckan så vi börjar efter lunch imorgon. Kan inte bli bättre.

Ikväll har jag i alla fall varit på dans. Gick riktigt bra faktiskt, har ÄNTLIGEN lärt mig dansen utantill :D känns skönt! Känns bara hemskt att vi har våran första uppvisning imorgon. Kommer fan att dö av nervositet..
Aja, de går som det går :D

Men nu ska jag ta och skriva lite på min filmkunskap, ha en skön kväll, ha det bra PUSS♥


Min älskade och saknade vän Casper ♥
saknar dig till 1000..

Kommentarer
Postat av: benita

Sv; samma här! :)

2011-05-26 @ 08:29:49
URL: http://benitaaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0