Jävlar å

Då har man sett på hockey ikväll och pluggat.. såklart spelade SAIK som skit. hade fan gjort det bättre själv.
Så jag och pappa satt hemma i tvsoffan och var förbannade. Men det hör iofs till.
Idag så slutade jag klockan 10, det var fett härligt, sen gick ja en sväng med tjejerna innan jag for hem och faktiskt gjorde lite plugg!! Duktiga jag.
Sen for jag tillbaka till skolan vid 2 tiden och gjorde matte. Har ett ogjort prov som ja ska plugga upp till.
Hade det i ettan så minns inget av det nu så ja kan behövaa lite extra hjälp hehe!

Imorgon blir de skola som vanligt, tyvärr heldag och inte sluta tidigt som idag.. Men sen efter skolan ska ja nog gå en lov på stan sen blir det träning. har inte varit på en basketträning på ca 2 veckor.
känns tungt. Så det ser jag framemot. Sen efter träningen ska jag och emelie sova hos hennes mormor å morfar:D fett mys! Dom e underbara!

Men nu ska ja lägga mig å läsa svenskabok. PUSSSS♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0