Då var dagen avklarad

Hejsan. Idag har jag varit i skolan för första gången i veckan. Jag hade feber efter helgens matcher så då blev det ingen skola för mig. Rätt skönt men samtidigt jobbigt. Idag, som alla andra onsdagar så hade jag håltimmar, alltså 3 jävla timmar, all alone. Men då for jag till Kaplan för å vara med ida, och då var vi också med Elias Kandel och Jesper Bergmark. Vi strosade runt och satt och snackade. Trevligt var det. Sen började tiden rinna ut och dom hade lektion och jag skulle tillbaka till skolan. Där vi hade redovisningar, men vi hann inte alla så jag och Angelica ska göra våran på fredag.
Efter skolan for jag till stan. Och på vägen träffade jag lilla Emmy Åström. Skit kul var det, vi pratade hur mycket som helst. Sen for jag in till stan och mötte upp Ida, Elias och Jesper igen. Vi gick runt på stan som några lodisar för vi hade ignensans å ta vägen.. Sen kom emelie och hängde på.. Vi försökte oss på att hitta en julklapp åt ***** men gick inge vidare.. Sen for ja hem och gjorde mat, duschade och har gjort läxor HELA kvällen. Och självklart såg jag Idol!!

Men nu ska ja äntligen få sova. PUSSS♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0