Rolling in the deep

Hejsan, jag kom rätt nyss hem från skolan, den har faktiskt varit riktigt nice!
Av någon anledning har jag varit på topphumör :D
Det var riktigt roligt på idrotten speciellt för vi spelade Softboll, skiiiitkul!!! Dock så fick jag inte så bra träffar men aja! Kul var det :D
Sen så fick jag äntligen min extrahjälp i engelskan, känns askul!
Är riktigt taggad på att äntligen bli någelunda bra(A)!
Just nu så sitter jag och sjunger Rolling in the Deep med Adele. Så himla härligt låt att sjunga.
Ska iaf nu ringa min kära far och be han komma hem så vi kan äta middag tidigt idag för jag har träning klockan 6 idag sen efter den sak jag till emelie och planera Australien resan lite mer, vilket kommer bli kul om det verklige blir av å planera. Vi har en tendens att snacka bort allt planerande (A)
MEn nu jävlar ska de bli av, för om ca 3 månader åker vi!! Fyfan säger jag bara!
Nu ska ja sluta skriva å ta tummen ur ! 
Ha det så bra PUSS♥
Bild från skolavslutningen 2011!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0