Ursäkta för ett emoinlägg men måste skriva av mig

JAg vet inte hur jag ska kunna hantera allt just nu. Allt virrar runt i huvudet på mig.


Jag fattar inte hur du kan tro att jag inte älskar dig. Du är den finaste och mest underbara människan på denna jord!
Du ska inte behöva vara svartsjuk, för jag kommer alltid vara din bästa vän och ändå lite till.
Du kommer alltid finnas i mitt hjärta, då, nu och för alltid.
Du har funnits där i hela mitt jävla liv, jag har gjort dumma saker, men du har alltid förlåtit mig.
Du har alltid älskat mig för den jag är.
Men du måste förstå att du inte behöver vara svartsjuk. Finns ingen som helst anledning.
Jag älskar dig precis lika mycket som jag alltid gjort. Du är faktiskt den bästa jag känner.
Du har alltid ställt upp för mig, tröstat mig, stöttat mig, du har egentligen gjort allt!!
Utan dig, vet jag inte vad jag hade varit, du har gjort mig till den person jag är idag.
Tack, jag älskar dig, vill bara att du ska veta det!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0