Fredag

Hejsan bloggen, idag har dagen varit sojm vanligt, började med skola. Vi hade bad idag, fast de sög, för vi simmade typ bara, ;S
sen så va skolan som vanligt, sista lektionen va chill som fan, vi hade svenska o vi behövde inte göra nåt, vi e halvklass så hon ville inte börja med nåt nytt så vi satt bara och pratade hela lektionen=)
sen drog jag, lovisaa, jenny och jazz ner till stan, jag skulle träffa danne och ida;*
och nu sitter jag vid dannes dator och skriver här och äter chips=)
sen ska vi se nån film, ska ta det lugnt ikväll, har match imorrn så måste upp rätt tidigt=(
och jag som har ont i armen från sprutan, mnen får väl göra mitt bästaa:P
och är nån och rör min arm, får den personen stryk(A)
hihi, men skriver nog imorrn, ikväll kommer jag inte ha så mke att skriva om, fast ja vet inte om ja kommer kunna imorrn heller för jag ska till btk o va me emmy, emelie, paue och en massa:*
menja ska sova hos emelie så ja kan nog skriva då ja kommer hem, men de blir sen tpå natten.!
puss!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0