Hemma från Campus

Hejsan bloggen. Jag komme just hem från Campus för Idas lilla syster hade dans :] hur söt som helst! Idag så har jag varit på skolan, det var som vanligt sen gick jag med Casper, Adam o Jazz ner till stan HIHI! Sen när ja skulle gå hem å äta så var jag utelåst.. Ja vet ja e klantig som glömmer nycklarna inne så Stefan ( min bror ) fick fara till mammas jobb å hämta hennes nycklar. Sen så for jag, ida o amanda till Campus sen följdes ja å ida till stan igen för hon skulle med bussen. Amanda fick hämtning av hennes pappa så dom for hem. just nu så sitter jag här å snabbskriver ett kort inlägg för ja ska fara till Poppe. Emelie, Danne, Kimme & Poppe ska möta mig nu så jag måste börja dra mig (A)
men ja skriver när ja kommer hem! PUSS


som sagt.. Man blir ju som man umgås..

Kommentarer
Postat av: jenny

Ja mää<3

2010-02-11 @ 14:39:11
Postat av: jenny

ja har jort det längre ner :P<3

2010-02-11 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0