Hemma från Kalix

Godkväll bloggen. Just nu är jag hemma hos älskligen. Komme just hit från Kalix, har haft basket match där. Hur det gick.. Behöver vi inte ens tala om.
Iallafall så idag så har dagen varit som vanligt,, va på skolan, gjorde ett engelska test inför nationella. När jag slutade skolan var jag riktigt stressad. Skolan slutade kl 14.00 och bussen till Kalix gick kl 16.00 så jag hade bråttom. Jag skulle hem och packa, köpa mat( subway macka) osv! Ska ju åka skoter imorgon så jag var tvungen att ta med mig grejer till de också. Tyvärr så glömde jag ju min hjälm ;( Fast jag ska få låna MASKUS hjälm. Tur det! Vars vi ska köra vet jag inte riktigt. Det var först tänkt att vi skulle träffa Jonas, Jalle och Thrane nån stans men de blev inte för Jalles skoter är fortf på lagning så vi ska väl ba fara nån stans, jag och älsklingen! Vi ska typ ta med oss fika eller nå:] hur mysigt som helst!
Men nu ska ja lägga mig. Är svintrött! Eller vi ska i alla fall se nån film, om jag orkar se klart hela vet ja väl inte, men ska nog försöka:]

PUSSHEJ!

Kommentarer
Postat av: pojkenboy

feest imorgon;) själv?<3<3

2010-02-27 @ 01:00:32
URL: http://pojkenboy.blogg.se/
Postat av: pojkenboy

bure;) kom dit?<3

2010-02-27 @ 01:03:41
URL: http://pojkenboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0