HEMMA HOS EMELIE OCH SOPHIE

hejsan bloggen, just nu sitter jag vid emelies dator och har sophie bakom mig och står och kollar på medans ja skriver medans emelie är fjrotis och står och fixar sig.. Vi ska på fest så hon måste ju vara snygg;)
Idag har jag varit med ida som ni kanske ser i förra inlägget.
Ikväll så blire fest o jag,emelie o sophie ska spåååååra!! vi ska inte dricka men vi ska spåra ändå ;) dansa osv! ja e råpepp på å dansa(A) länge sen sist.
Jag, emelie och sophie ska planera ett dop som bilr i sommar för Emelies mosters barn.
Vi ska inte ha ett vanligt dop, vi ska ha ett speciellt dop som ingen annan har.
här kommer lite låtar som vi ska sjunga :

Halo - Beyonce
Gabriella sång - Molly Sanden
Himlen i min famn - Carola
Beautiful - Cristina Aguilera
Tryggare kan ingen vara
The rose - Westlife

blir nog skit roligt,. de blir vi tre som ska sjunga låtarna, YEEEEYYY!

men nu plattar sophie mitt hår:] lite svårt för jag har hårspray (A)
ocgh nu kommer emelie igen från toan..
men ska typ sminka me lite mer och också va fjortis som emelie! 
puss


Kommentarer
Postat av: annida

HAHA GULLUNGaR(l)

2010-02-06 @ 17:37:42
URL: http://uppuppoigang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0