Shopping

Jag har köpt en navelpiercing och ett par skor i veckan. Tänkte att jag skulle visa:



Här har ni skorna.


Och här har ni piercingen.


Idag:

Jag vaknade vid 11 och for då till stan. Jag lämnade in min mobli på lagning(min andra mobil) och min iphone har också gått sönder.. jag har tur med mina mobiler!!!
Sen nu så komme just älsklingen hem, han gjorde teoriprovet men fick 4 för många fel så han ska kämpa vidare så han klarar det snart:*!
Ikväll blir det att se på Björkskolans avslutning med jenny å lovisa, sen blir det att vara med emelie, danne å ida, vi får se om vi ska vara med tim och Nils också!
Ha en bra kväll, PUSSS♥


Arkivbild...

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej härligt :D



Vsg!

2011-06-18 @ 16:05:14
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0