träningsverk efter träningverk

Hejsan hoppsan alla söta. Just nu så ligger jag i sängen och pluggar svenska. Fan va duktig jag är.
Idag så har jag varit på skolan, det var väl som vanligt, hade media och idag var borta idag
så jag och johan satt och gjorde engelsa läxa istället.. Sammanfattning --> vi kom inte fram till något..
Sen annars så var dan som vanligt.

Sen så for jag hem en sväng och Eve komme till mig en stund innan ungarnas träning började.
Tyvärr så var dom riktigt få idag. men vi fixar allt!
Sen när det var egen träning.... mindre lätt..
Vi lärde oss mycket och nya anfall.
Sen så körde jag, Eve och Cajsa fys.
Fy va kul och jobbigt. men det är så det ska vara.

Nu ska jag dra mig från bloggen och göra lite svenska, (eller så kommer jag hitta annat som intresserar mig mer)
PUSS♥


FINNS INGE BÄTTRE

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gillar skarpt dina flipflops gumman till leopard;)hihi<3<3

2011-05-07 @ 13:23:07
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0