Då var dagen avklarad

Hejsan. Sitter och lyssnar på musik och sjunger såklart till.
Idag var skoldagen väääldigt kort, hade NK prov halv 9 och slutade då efter provet.
Gick rätt bra, kommer nog få godkänt iallafall;D
Sen så träffade jag ida efter skolan då, skulle ta bussen med henne till myrorna, fett långt jag vet
och då när jag kom till busshållsplatsen så tar dom egentligen inte upp passagerare utan endast avsläppning, men chauffören va gullig så ja fick ändå åka med den låånga vägen hehe. Sen så var vi på myrorna eftersom ida jobbar där men hon skulle på möte sen så ho skulle bara snacka med dom som jobbar där. Sen for vi till atorp för å käka men de hann vi inte för hennes mamma kom tidigare och hämtade upp oss så nu sitter jag här ehhe,
Nu ska jag träffa mamma på stan och äta lunch. PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0