3 månader kvar!

Hejsan, igår var jag hos Emelie och planerade lite om Australien, hennes mamma taggade upp mig lite extra så nu vill jag bara dit! Vill att det ska bli december typ NU!

Just nu så sitter jag och lyssnar på lite låtar, ska lägga in dom, skit bra :D Kanske lite efter men ändå..
Ska snart på träning iaf, hoppas jag inte får mjälltugg för ja åt nyss en halv pizza så jag är full i magen. Men är taggad på träning, så himla kul att börja om!!!! Nu är det bara att kämpa sig fram :D Vi ska fan äga alla iår.

Aja, nu ska ja inte ösa en massa basketsnack över er. Ha det så bra tills nästa gång jag kommer ihåg å skriva ;) 
Här kommer lite låtar: PUSS♥
Dirty Dancer - Emrique Iglesias fest Usher.


Motherlover - Justin Timberlake fest The Lonely Island
Bra låt om man inte tänker på texten utan bara lysnnar på låten, den är skön!

I Wanna Go - Britney Spears

The Lazy Song - Bruno Mars



Where The Girls At - David Guetta fest Nicki Minaj, Flo Rida


Best Thing I Never Had - Beyoncé






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0