Jag håller tummarna för dig Farmor ♥

Hejsan. Egentligen är det inte rätt tillfälle att skriva ett inlägg på bloggen för jag är verkligen superledsen just nu men känner att det kanske hjälper att skriva av sig lite här.

Idag vid lunchtiden så ringer jag pappa för att fråga om han kunde hämta mig på skolan för jag skulle träna ungarna direkt och då berättar han att han var på akuten. Jag fattade ingenting, trodde typ att han skulle hämta ut medicin åt farmor eller något i den stilen men då berättar han att han var inne med Farmor, att Farmor fått en stroke under natten och att han och mamma hittade farmor liggandes på golvet. Hemtjänster hade precis ringt ambulansen då dom kom så då for dom direkt till akuten. Dom berättar efter en stund att farmor hade en svår stroke och att hon är medvetslös och hennes tillstånd är kritiskt. Vet inte riktigt hur jag ska reagera. Känns helt sjukt. Jag visste att hon var dålig men inte så där dålig. Dom tror att hon har några dagar till. Dom får ingen kontakt med henne och hennes kropp är helt slutkörd så min familj håller tummarna för att hon ska klara sig bra. Att hon, ifall att hon överlever inte blir allt för dålig.

Aja nu ska jag se hockey, dricka kaffe och äta avokado. PUSSS♥

Kommentarer
Postat av: karrooo

<3

2012-01-28 @ 13:56:33
URL: http://lillluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0