Nu är stadsfestivalen igång.

Hejsan. Tänkte att jag skulle uppdatera, det var ett tag sedan.
Igår så startade då skellefteåfestivalen. Anna, en vän till mig från Västergötland smsade mig och det visade sig att hon var i skellefteå så vi skulle mötas på stadsfesten.
Det var Anna, hennes pojkvän Albin och hennes storasyster Elin. Vi gick till verandan och satt där och pratade, sjöng och hade det sjukt trevligt, dom bjöd mig på dricka för tanken var inte att dricka alls så jag tog inga pengar med mig men dom var så söta och bjöd! Det var sjukt roligt att äntligen träffa dom, det var så himla läänge sedan sist så det var fan på tiden. Nu har även jag och Anna planerat att jag ska komma ner till dom snart och bo där med dom. Kommer bli så sjukt roligt!!

Nu ska jag i alla fall gå och duscha, har varit och köpt förköp till imorgon (fredag) så det kommer bli partyyyy!!! Ska se Veronica Maggio och Adrian Lux, kommer bli sjukt kul, ska gå med Emelie och Lisa sedan så kommer man träffa en jävla massa folk också.

PUSS
En bild på mig och min underbara vän Evelina efter en sjuk kväll på krogen! ♥
(observera att jag hade bytt till mjukiskläder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0