BRA KÄMPAT !

Hejsan. Jag vet att jag är superdålig på att uppdatera.. och säger alltid att jag ska bli bättre. Men jag uppdaterar då jag känner för det helt enkelt (A)

I helgen så har jag endast varit med vänner. I fredags sov Ida hos mig. Supermysigt.
Vi for på en fest för att träffa en av hennes kompisar, men festen var ett fjasko. De värsta jag varit med om så vi stack hem till mig och såg BB (BigBrother för er som inte vet det). Sedan såg vi Ringaren i Notre Dame. ASBRA!!

Igår så var jag med Emelie, Richard, Jesper och Fredde. Vi var hos mig för mina föräldrar var inte hemma. Sedan fick vi finbesök av min bror och hans kompisar så vi satt här och tog några glas! Det var jätte trevligt. Sedan for dom och jag, emelie, richard, jeppe, adam och fredde till richard och såg film. Även mysig kväll.

Idag har jag inte gjort ett skit. Inget vettigt i alla fall. Vaknade vid 12, steg upp och satt och gjorde körkortsfaser. Har nu klarat Fas A och Fas B. Känns helt okej faktiskt. Känner mig lite pressad för imorgon bitti innan skolan så har jag min första körlektion. Är faktiskt himla nervös redan.. Illa.
Men nu ska jag städa lite på mitt rum. PUSS



Saknar värmen... Saknar människorna, Saknar Australien som fan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

... shit..

2012-03-20 @ 00:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0