Kollat hundvalparna

Hejsan. Idag har det varit en sån underbar dag. Försovde mig i morse så jag hade bara en lektion som var idrott. Det var inte så skönt att ha idrott i stekande hetta, men varför klagar man egentligen?
Efter skolan for jag till ida för min moppe var där så vi satte oss ute och solade och lagade lite mat.
Sedan for jag hem och åt, emelie komme och hämtade mig efter middagen för att köpa en grej på stan sedan pratade vi om i helgen när vi ska till Luleå. Sen skjutsade hon mig till Älvsbacka för där skulle jag möta mina föräldrar för att sedan fara och hälsa på några hundar, vi ska välja en av hundarna som ska bli vår =D! Måste säga att jag är hur taggad som helst!

Tänkte ge er några bilder, dock rätt svårt att få en bra bild för dom sprang runt hela tiden.
(För er som inte vet så är de kungspudlar)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0