Ni kan kalla mig kocken.

Hallå. Morgonen började med att jag höll på att försova mig för igår så var jag alldeles för pigg för att kunna somna så det blev tyvärr inte så mycket sömn för min del. Sedan så for jag till skolan och vi började med att ha Svenska och vi ska nu börja med en ny uppgift, vi ska göra en egen tidning. Tur är då den att man inte ska göra det själv för då hade det inte gått så bra för min del. Sen så hade jag Röst och Rörelse och vi for till Sjungande dalens skola och visade upp en skräckhistoria/teater för barnen vilket uppskattades himla mycket. Det var hur roligt som helst.
Sedan så efter skolan gick jag, emelie och amanda en sväng på stan men det var så kallt och ingen skulle shoppa så ja for hem ganska fort och nu sitter jag och gör ett reportage som handlar om min Bahamasresa. Känns skönt att jag för en gångs skull börjat med något i god tid, har en tendens att börja i sista stund.

Nu ska jag vara en duktig tjej och göra mat, ja jag är en riktigt kock (okej jag ska värma färdig mat) men ni kan ändå kalla mig för kock ;)!
Ikväll blir det i alla fall rövas med gänget och sedan blir det att fara hem och plugga igen ;)
Hoppas ni har en riktigt bra dag! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0