JULAFTON

Hejsan bloggen. Det känns bra med jul, lite missnöjd för ja trodde att ja skulle få en iphone eller en ipod touch men icke.. Fick 3500 kr, parfym, örhängen och en biobiljett. Jag tänker köpa en ny mobil för mina pengar, o mina föräldrar tycker att ja ska köpa en iphone men det sägs att den nya e mkemke bättre o mer värd pengarna så ja vet inte hur ja ska göra, på måndag har jag 5000 kr, o den gamla kostar 5100.. och den nya kostar 8000. Pappa sa att om det behövs pengar så ska vi fixa de på nå sätt, men ja vill int låna av mina föräldrar, nog för att ja tror att dom bara sa så för att inte ina syskon ska bli sura eller något. För dom tyck eratt ja e alldeles för bortskämd. Så ja kommer skaffa en iphone, men vilken vet jag inte :(..

Så snälla, hjälp mig, vilket av köpen är värdare? NI MÅSTE HJÄLPA MIG!!
Lägger in bilder senare, ska till Danne ikväll så ja vet inte om ja lägger in bilderna ikväll, ska nog ta emd mig min dator så ja lägger nog in lite bilder då, SRY ATT JA INTE SKRIVIT PÅ LÄNGE.. MEN HAR INTE HAFT TID. Ska börja skriva nu igen. Har saknat att skriva.
MEn v i hörs ikväll, pusshej<3

Kommentarer
Postat av: HaZze_

god jul=)<3

2009-12-24 @ 19:22:43
URL: http://hassanochnickovardet.blogg.se/
Postat av: Jespe

kör på vanlig Iphone =)

2009-12-24 @ 21:01:25
Postat av: E

gamla!<3

2009-12-24 @ 21:05:54
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0