Klockren!!

Hur man dödar en Norsk Ål

Lilla Jonny var 8 år, och liksom andra pojkar i sin ålder, väldigt nyfiken. Han hade hört ganska mycket om det här med sex från andra pojkarna och undrade hur dert egentligen gick till. En dag frågade han sin mamma, som blev väldigt generat. Istället för att förklara sa hon åt honom att gömma sig bakom gardinen en kväll och titta op sin äldre syster och hennes pojkvän. Detta gjorde han. Följande morgon beskrev Jonny allting för sin mamma. Syrran och hennes kille satt och snackade ett tag. Sedan släckte han nästan alla lampor. Han började krama och pussa syrran. Jag tror att syrran höll på att bli sjuk för hon såg så lustig ut. Han måste också ha tyckt det fär han lade sin hand innanför hennes blus för att känna på hjärtat, precis som en doktorr skulle ha gjort. Fast han var inte lika duktig som en doktor för det verkade som att han hade problem med att hitta hjärtat. Jag tror att han höll på att bli sjuk också för att snart var båda två börjat flämta och var alldeles anfådda. Hans andra hand måste ha varit kall för han lade den under hans kjol nu. Syrran blev värre, hon började stöna, sucka, grymta och vrida på sig, och hon halkade nästan av soffan. Det var då febern kom för syrran sa att hon kände sig riktigt het. Till slut fick jag reda på vad det var som gjorde dom två så sjuka.

En stor ål hade krupit in i hans byxor på nåt vis, den bara hoppade ur hans byxor och stod där undefär 25 cm lång, jag svär. Han tog i alla fall i den för att hindra den att smita. Syrran böev riktigt rädd när hon fick se den. Hennes haka föll ner och hon började ropa på Gud och liknande. Hon sa att det var deb största och längsta hon någonsin sett. Jag kunde ha berättat om de som finns i sjön.

Syrran blev plötsligt modig och försökte döda den genom att bita av huvudet op den. Plötsligt gurglade hon och släppte taget om ålen. Jag slår vad om att den bet henne. Därefter tog hon tag i den med båda händerna och höll i stadigt medan killen tog fram en munkorg ur sin ficka och drog den över ålen. Syrran lade sig tillbaka och särade på benen så att hon kunde få ett saxgrepp om den. Han hjälpte tukk genom att ligga ovanpå ålen, ålen slog emot av bara farten. Syrran började stöna och vrida sig och hennes kille nästan välte soffan. Jag antar att de ville döda ålen genom att mosa den mellan sig, efter ett tag så slutade ålen att röra sig. Syrran och hennes kille suckade stort. HEnnes kille reste sig och se på fan, de hade dödat ålen.

Jag vet att den vet död, för den bara hängde där och en del av innanmätet hängde ut. Syrran och hennes kille var trötta efter kampen så de började hångla igen. Han började krama och kyssa henne igen och titta, ålen var inte död!!! Den hoppade rakt upp och började bråka igen. Jag antar att ålen är som katter, har 2 liv eller något liknande. Den här gången försökte syrran att döda den genom att sätta sig på den. Efter 25 minuters brottning så var ålen äntligen död. Jag vet att den var död den här gången för jag såg syrrans kille skala av skinnet på den och spola ned den i toan.




HAHAHAHAHAHHA??!?!? SMART UNGE?!?!?

Kommentarer
Postat av: Fredde =D<3

Asså orka läsa allt de där ? :]

2009-12-11 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0