Lördag

Hejsan bloggen . Jag och Danne vaknade för kanske en timma sen eller nåt, vi ska försöka ta oss till urs ikväll, men vi får se om vi kan:) Och jag känner mig lite förvirrad . Egentligen så skulle jag sitta i sek , men ja e i byske så nå andra fick ta min plats, sen fick ja veta att imorgon så har vi borta match och det är min pappa som kör men vi kan inte för min syster fyller 30 år .
så nu ska pappa ringa ola så får dom fixa det där .
Men ja har som inte så mycket att säga, jag såg ia allafall idol igår, tyckte det var rätt okej, brukar inte se idol, bara när det är audition. eller hur fan de nu stavas xD Men ja tycker det var rätt bra :)
Men ja ska äta nått nu, pussen:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0