Söndag

Hejsan bloggen. Jag och Danne vaknade för 30 minuter sen:] men som sagt så la vi oss kl 5 imorse;D !
Har iallafall just kollat på catfight på apb;D ganska roligt att läsa;P
Sen nu såska vi väl äta nått, o till middag blir det parisare :p Sen efter de så kommer emelie o ska sova med oss=) MYS;);)
vad vi ska göra vetjag inte riktigt. Ute kan man ju fan inte vara, det är snö över halva mitt fönster o snart blir de väl hela?! inte okej;O vill ju fan snart börja köra skoter osv?! nog för att de inte är jag som kör men åka då:] känns bättre o säga köra än åka:] HEHU!

Sen så längtar jag tills när jag, Danne och Emelie ska till Hemavan:] SKOOOOOTER(L)(L) :] Emelie och Danne har kortet då vi ska dit, men inte jag :( stackars jag..! Fast.. ja vettefan om ja vågar åka med Emelie:] känns riskabelt! :] FLÅT EMELIE:*
Men hon lär väl tvinga me o åka med henne, men aj komemr mest vilja åka med danne, känns säkrast;D Emelie kommer ba vilja köra ihjäl mig!!!!!!!!!!!

men ska klä på mig o äta nått nu, puss mina kära läsare:*

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-12-27 @ 14:57:22
URL: http://notimetocry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0