Torsdag

Hejsan bloggen. Just nu så är jag med emelie, vi har gjort lite musik läxa, skulle treflektera nå skit(A).. de sög, så nu e vi hos henne o hon gör nå mat:] smala!!
Iaf så idag så har vjag varit på skolan, det va väl som vanligt. Vi hade lucia träning och jag fick jätte ont i huvet efter en stund så de sög.. vi har heala dan imorrn som vi ska träna på lucia..
Sen så när vi hade övat kalrt så skulle vi ha so men dom körde sång leken och när ja o jenny kom så vann vårt lag, vi ägde fan;D Sen så efter skolan så gick ja o samuel ner tilll stan för han skullle gö nå o när vi skulle gå så tog vi en cp backe o vi höll på att halka, fan va hemskt de va, o han sa hela tiden att ja skulle ramla när han själv höll på att göra de!! ÄGD!
Sen när vi kom till stan så träffade ja emelie, lollof, kw osvosv.. sen drog ja o emelie till mig o åt och gjorde läxa.
aJag träffade även EÅ och Annelie(L)(L)(L) mina älskjlingtjejer!!
Ska typ sova hos eå nästa helg:) hoppas de går(L)

ajaa.. ska nog kolla om emelie gjort nå mat:] puss!!

älsklingpajks!! Mats och AbbeskrutT(L)

Kommentarer
Postat av: jazz

du är snyggast >

2009-12-13 @ 00:59:07
URL: http://jessyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0