Torsdag

Hej bloggen. Idag gjorde jag ett prov i SO, samhällsekonomi. suger banan! Och jag och jazz sjöng upp vår låt, inte bra :] sen så när ja kom till stan efter skolan så träffade jag först Fanny och Tess. Gick med dom ett tag:)
En liten ledtråd på vad vi gjorde:



att hon e snygg?
Sen så efter de träffade jag Alicia den underbara! Vi fick pengar o äta på dallas xD, Vi pratade lite om en viss person.. Sen så drog ja till träningen. Var arg som ett as!! Gick inge bra:( eller inte i början iallafall, men min tränare peppade mig as mke, o sa att det är inge bra o int komma på träningar för då halkar man efter osv.! Men sen gick de bra igen. Och nu så pratar ja i tele med emelie, hon bad mig komma ner till Dallas för där sitter Alicia och en annan Emelie:) MEn ja ville inte gå ut så här så ja drygade:]

Nu sitter ja o emelie o snackar allvarligt här(A)!!!!!
skriver kanske sen puss!:)

Kommentarer
Postat av: fannyolsson

klart hon är ;o

2009-12-04 @ 17:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0