Fredag/lördag

Hejsan bloggen. Ikväll har ja varit i btk =) jag, danne o emelie for dit, vi träffade emmy o va me henne, vi träffade noa och filip, vi träffade Fredde, Johan, Anton och Robin också=) de va skoj! Sen så for jag, danne o emmy hem till emmy för hennes föräldrar skulle till akuten så vi for dit o såg på tv o ssatt vid datorn. Sen efter en stund kom Robil, Fredde, Johan och Anton hem=) de va tänkt att jag o danne skulle sova öve hos Emmy och Robin, fredde ska sova där, men Danne ville inte så vi åkte med emelies mormor hem=)!

nu ligger jag o danne i sängen och han är förbannad för att en massa skolprylar ha försvunni från hans dator!
inte nice!
medans ja ligger o smsar med Fredde;D<33
men nu ska iv se film=)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0