Lördag

Hejan blogggen. Jag skrev inget igår, vet inte varför. men ja kan iallafall berätta nu att jag och danne var på bio och såg 2012. DEn va skitbra:)!

Idag har jag varit på basket nästan hela dagen:), ja tränar ju 2 knatte lag tsm med evelina:) killarna vann och tjejerna förlorade, men dom va riktigt bra!:)
Sen så for jag, Danne, Stefan( min bror) och Janina, (hans tjej) till bodaborg! Vi sög fan banan i början, sen ägde vi! Stefan förstörde ba allt xD HAHA

Sen så bjöd stefan oss på tacos, sen for vi och bowlade, ja SÖÖÖG:O, fast i slutet gjorde ja 3 striker :o, att ja inte kunde gjort de tidigare?!?!?!?
Sen nu så e vi hemma hos mig:)
vi ser beck på tv 4+:} STEEEEEK!!!!

orkar inte lägga in nå bilder eller nå! Imorrn ska ja iaf vara på basket, så lär finnas på mobil, puss!;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0