AVOKADO!!!!

Hejsan allihopa. Dagen började med regn...... började och började.. det regnade ju fan hela dagen.. Iaf. Så tog jag och Amanda bussen imorse. Träffade även Josse & Emma där. Vi komme till skolan och hade lektion som vanligt. eller.. vi hade ingen mediaproduktion idag så vi fick ha engelska direkt på morgonen som vi egentligen skulle ha i slutet på dagen. Efter engelskan hade vi lunch sen matte sen slutade vi. Klickan 14.15. Sen så regnade det ju fortfarande så vi skulle åka buss. Vi satt och väntade på 3an men när kommer bussen? klockan närmade sig 3.. ingen buss? Avafan då fick nån ett sms om att 3an bara gör 20 över? och vi väntade på 5i bussen. Aja skit samma då satt vi och väntade. JOsse satt först i mitt knä för att det var så kallt om mina ben sen så satte sig IDa i mitt knä:] dom höll mig värmen :] gölligt! Sen så komme bussen äntligen. 10 min sen.. så vi hade suttit där ca 40 min i kylan. Tur som fan hade vi tak över skallen ;] Sen komme vi till stan. Jag, JOsse, Emma, Amanda, Cissi, Ida och Rebecka gick iaf på stan en sväng. Jag hittade en snygg stickan tröja som jag köpte. När jag senare kommer hem så märker jag att det är ett stort hål på ryggen.. Och så klart så har affären just hunnit stänga.. JIPPIE!!! (har man tur eller vad?) Sen efter middan for jag till Emelie. Vi träffade Amanda också! Men dagen har varit suverän ändå!
Tjejerna har räddat den=)
Men nu ska jag ladda hem nån kul film eller nått=)
PUSSSSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Dolly

fin du e på vänstra header bilden

2010-08-25 @ 22:42:09
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0