Oturdag?

Okej. Idag har jag varit med ida. Dagen började med att vi vaknade 09.30 och gjorde oss klara för färden till Piteå. Vi möttes på busstationen klockan 11.00 och vi körde Idas moppe så kunde vi variera vem som körde för hon är inte 100 % med min cross än:) I alla fall så på vägen dit så gick det jätte bra. Vi sjöng typ hela vägen. Sen så komme vi fram och jag köpte ett par byxor. Ida köpte 2 Bh:ar och ett par byxor. Sen när vi skulle hem så träffade vi 2 as snygga killar på Shell och dom hälsade å vi blev typ generade (A) :$.. Sen for vi runt i Piteå och körde lite. Sen på vägen hem körde vi förbi Danne i Byske.
Nu kommer failen!!!!!!!

Jag och Ida skulle köra hem från Byske. I en nerförsbacke slutar gasen fungera och moppen dör. Vi försöker he igång den men de funkar inte. Vi ringer Idas mamma. Hon och Idas bonusfarsa kommer med bilen för att laga moppen, men det funkar inte. Vi far in till stan igen för att hämta släp. Idas mamma stannar kvar vid moppen så den inte ska bli stulen så när vi komme tillbaka va hon typ uppäten av myggor. I alla fall sen så her Patrik fast moppen på släpen så far vi in till stan. Asså vi stor och väntade på Idas föräldrar i evigheter.. Folk stirrade, ingen stannade för att kolla vad som hänt.. vi blev totaldissade xD

Sen när vi kommit oss hem så drog ja till Evelina, där var även Richard, Fredde, WingWing & Robert ;D Sen stannade jag hos Eve, alla andra drog men då pratade vi om allt och inget!! Skit skoj! hhah! Råkade även väcka Eves brorsa hahaha. Det var inte med mening, han låg och sov i hennes lägenhet och det visste inte jag åsså gick jag in hoshenne men hon var visst ute åsså stod ja bara å stirrade på han åsså vaknade han. Pinsamt värre? AHAHAH

Men nu ska ja nog lägga mig, PUSSEN

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: okej men de blir bra;) ring eller smsa innan du åker så att vi kan bestämma var vi ska möta dig med moppen:)<3

2010-08-07 @ 14:39:45
URL: http://lovanss.blogg.se/
Postat av: Nea ღ

SV; jo det är bara bra med mig :)

händer idag då?^^



kram

2010-08-07 @ 14:46:47
URL: http://ttrixie.blogg.se/
Postat av: Dolly

:) va gör du för kul

2010-08-07 @ 15:00:01
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0