En dag kvar till skola =/

Hejsan allihopa. Dagen började med att jag blev väckt av Danne kl 12 för han var och körde skoter. Han ska ta skoter kortet. Sen så steg jag upp och klädde dirr på mig så drog vi ut med skotern. Vi körde inte så långt först för vi for till Dannes farmor o farfar och dom bjöd på fika osv. Sen drog vi ut igen, de va skit skoj. Höll på att flyga av 2 ggr. De va läskigt :] Sen nu så är vi hemma, vi ska planera en utlandsresa med Danne och hans familj, Vi ska antingen till Sicilien, Samos,Kreta, Madeira eller Azorerna. Vi har lite olika alternativ och vi ska välja ett av dom idag. Jag vill helst till Sicilien (Italien) eller Madeira. Fast Madeira är inget badställe direkt. Men Sicilien verkar som ett bra utlandsställe :D Alltid bra väder, mke sol o bad och mke alternativ finns att välja, typ att fara o kolla på saker osv. Sen ikväll så ska Dannes pappa skjutsa hem mig till stan.

Puss


Kommentarer
Postat av: fanny

varse=)<3



fyfan längtar inte till imorn!=(

2010-01-10 @ 15:27:51
URL: http://faannysaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0