Skellefteå e full av skräck.

Hejsan bloggen. Just nu så är typ alla skrämda som fan! Jag coh EMelie skickade en länk till typ till alla på Emelies msn, de va fan kul, alla skrev att dom va rädda osv:] fan va skoj! Fast.. ja o Emelie åkte ju dit på samma sätt,  fan nån skickade den o när vi tryckte upp den så fan ja höll på o dö. Fick typ hjärtinfarkt... INTE OKEJ! Och nu så sitter jag här o blogga o e inne på msn, medan emelie sitter o gullar med sin kaka! töt
Sen så ikväll har vi sett en jätte bra film, men nu ska vi nog lägga oss,. ska aknske till lövånger imorgon o avra med några!
Jag bloggar imorgon bitti.
God natt på er gullungar! puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det blir king:D<3 det blir ju nästa helg:D fan vad jag längtar=)

2010-01-08 @ 16:29:34
URL: http://pakis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0