Hemma hos Jazz

Hejsan allihopa. Ikväll har jag varit med Jazz, Lovisa och Jenny! VI spelade Buzz osv. Sen tog vi bilder men dom har Lovisa så dom kommer senare. :) Efter det så komme Emelie och vi for till Frasses. Emelie blev stoppad av SNUUUUTEN!! Hon va typ less på å vänta vid rödljusen å hon körde mot rött och någonstans... Stod polisen.. AK AK AK! Hon fick iaf inte kortet eller böter.. Bara en varning tur de iaf!! MEn lit ekul va de :] Sen så åt vi pommes:] YAMMIE!! Sen drog vi till Sörböle för å hämta Richard o Robert. Vi for till Alhem å träffade Emil, Poppe och Richtmann. Sen komme Sara, Hanna, Elvira och Palle:) Vi gungade i Fågelgungan. Sjöng och hade trevligt. Sen for jag, Jazz, Robert och Richard hem. Jag och Jazz skjutsade hem killarna. (eller dom körde våra mopeder). Sen körde vi till Stackrönnan. De va skoj, sen nu så sitter vi här.. vid datorn och tjockar oss och snackar med folk :] Ska snart lägga oss och prata osv;) PUSSSSSS<3


Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: jobbigt ;(



tänkte bara säga att vi hörs på onsdag, för nu ska jag på skolavslutning, festa, fixa vagnen och tandställning. (finns mer på min blogg) men ha det så bra tills onsdag :D!

2010-06-13 @ 21:35:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0