Packa inför Hemavan<3

Hejsan bloggen. Idag har jag varit i skolan och varit på träning. Spelade med killarna fast jag var inte med hela tiden för att jag börjar att bli sjuk.. Och ja vill inte bli sjuk när vi är i Hemavan. Skulle ju suga hårt!
I alla fall så imorgon så ska jag sova hos Emelie. VI far redan kl 05.40 med buss till Hemavan på morgonen! Kommer vara helt död! Vi är framme kanske kl 1 på dagen så vi hinner ändå göra något på dan innan det blir mörkt!
Men jag ska oacka lite nu, väntar först på att Emelie ska ringa mig så att ja vet vad jag ska ha med mig.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lovisa

nej juste jag glömde sig hejdå till dig idag:( men kommer de bli nått umeå på lovet med dig och jenny?:)<3

2010-03-03 @ 19:44:43
URL: http://lovisaaadersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0