2 Januari

Hejsan.
idag så var jag och Danne ute med skotern.
Jag flög av 2 gånger men det var inte hans fel, jag som inte hängde med om vad som hände (A)
men kul var det!!

Sen så när jag skulle ta bussen hem som gick 19.40 från drängsmark,
då gick vi ut 19.40 i frostkåge, och då ser vi bussen köra förbi huset.
Den var 6 minuter för tidig så jag hann inte med den.
Dannes bonus mamma tar på sig skorna och säger att vi ska köra ikapp bussen.
Det gör vi, men hon skjutsar mig hela vägen till stan och pratar med buss chauffören.

Sen så går jag och möter Ida Dahlqvist, vi hyr en film på hemmakväll,
Ali G In da house, såg vi.
Vi pratade och satt vid existenz och kollade på bakrundsidioter!
Så jävla kul!

Nu så sitt ja vid datorn och samtidigt ser på tv, inget kul men...


HELT SJUKA

Kommentarer
Postat av: EEMMAAH

Shit va duktiga!

2011-01-10 @ 02:29:34
URL: http://eemmaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0