Helgrym helg

Hejsan.
Jag har inte skrivit något för att jag har varit i Kåbdalis över helgen.
Grymt kul var det. Var där med Danne och hans familj.
Vi kom dit på fredagsmorgon och började med att packa upp i stugan sen bar det direkt iväg i backen.

Det gick ju inte som planerat dom första 4 åken. Ramlade väl typ lika många gånger som sekunderna gick.
Alltså gaanska många gånger.
Till slut så började det gå bättre. Men min skinka var helt kvaddad och har fortfarande ont.
På lördagen så hade jag riktigt ont i ryggen för jag sovit dåligt under natten så åkte inte på morgonen
som alla andra gjorde. Men senare så kom jag på backen igen och åkte. Kuuul som fan.
Jag ramlade FAKTISKT inte nån gång på lördagen. Amazing!!

Idag så komme vi hem vid 4 typ. Vi åt lunch och åkte en sista sväng i backen.
Jag hade för ont i ryggen för att åka.

Nu ska jag och danne se Supernatrual.
PUSS♥



Kommentarer
Postat av: Alexandra

tjohoj, jag råkade klicka hit och se vem man hittar ! :) Kåbdalis är ju fruktansvärt men det är en riktigt grym serie du ser på!! :)

/Alex

2011-04-01 @ 18:02:48
URL: http://alexandraandjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0