6/4

Hejsan bloggen. Har alldeles precis gjort mig klar för att fara till Jesper G och vara med han och några andra.
Det kommer bli himla trevligt, får mig en rätt lång promenad för att ta mig till honom men det kanske är lika bra.

Måste bara säga att gårkvällen  var himla bra om vi bortser att jag glömde min mobil på toan och sedan verkar det som att någon snott den. Måste säga att det är typiskt mig. Så får se om det går att lösa på något sett eller om jag måste köpa mig en ny mobil vilket ser lurt ut. Men som sagt gårkvällen var awesome. Tack alla inblandade och såklart Izza som fyllde 18 år♥ och till killarna som ordnade festen för henne!

Nu ska jag iaf ut i kylan och försöka att inte gå vilse (har inte den blekaste aning om hur jag går till jesper.. Vi får väl se hur det går) PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0