I Will Survive

Hejsan. Igår så sovde jag hos Ida och vi såg Jag saknar dig. Sjukt bra film fattar inte att alla neggar den.
Idag så har det varit rätt chill. Började halv 9 och gick till 11 nån gång. For direkt hem för jag var tvungen att städa plus så ligger jag efter i en text som ska vara klar till imorgon så har pressat framför datorn för att kunna bli klar. Sen har jag även tränat och det gick hyfsat. Mitt lag hade ''möte'' om att fara till Göteborg på Basketboll festivalen i början på Juni men vi var bara 3 stycken som kom så det blev inte mycket bestämt.. Då skyndade jag mig hem för att se hockey vilket jag nästan ångrade för vi spelade inte ens lite bra.

Nu ska jag försöka plugga lite mer. Om det nu går? Vi ska kunna en låt som är typ svår till nästa vecka så det är bara att börja ta tag i det nu. Ha en bra kväll PUSS


Bild från Julafton. Och man ser min bränna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0