FINALLY!!

Hej. Dagen har varit väldigt lugn. Började halv 12 och hade bara en timmas lektion. Sedan for jag, Amanda och Josse till stan och kollade på kläder osv. Sedan så for Josse hem och vi träffade Hind som vi sedan for till Waynes och fikade med. Jimmy och John komme också så vi fikade med dom sedan gick vi ner till älven och satte oss där. Himla trevligt var det.
När jag kom hem fick jag veta att vi ska köpa en hund, en jättesöt pudel!! Ni ska få se ett kort på ett ungefär hur den ser ut nu. (det är inte den hunden på bilden men den är rätt lik dock så är vår hund mindre) Vi ska hämta den om ca 5 veckor. Är sjukt taggad!!!!!!


Nu ska jag fortsätta skriva på mitt reportage och sedan sova. PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0