Tack mamma och pappa ♥

Hejsan. 
Dagen började med att jag hade skrivning i Svenska nationella. Det gick väl skapligt känns det som. 
Vi hade tid att sitta med det till 13.40 men jag och Ange gick vid 10.. Haha
Sedan så fick jag och Ange hämtning och vi for till Coop för att hon skulle köpa mat sedan fick jag skjuts hem. 
Jag har nu städat lite på mitt rum. Det såg/ser rent förjävligt ut. Vill knappt gå in här för det ser så hemskt ut. Hinner tyvärr inte städa klart heller för min kära pappa kommer snart och hämtar mig och då beger vi oss ner till stan för att kolla på en klänning som han ska köpa till mig om den passar. Vi ska även möta upp Emelie sedan far vi till henne för att äta pizza!! 
 
Planen för kvällen var egentligen att jag och Emelie typ skulle sitta hemma och slöa för ingen av oss har några pengar men mina föräldrar tyckte så synd om oss så jag fick pengar av dom! Jippie!! Det är fullhouse ikväll ute så det ville jag helst inte missa. 
Nu ska jag packa ihop mina saker inför kvällens festligheter!
Ha en bra kväll och helg allesammans!!
Hoppas vi ses ute ;)!PUSS
 
Denna bild var från branschfesten förra helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0