Helgens bravader

Ja vad ska man säga riktigt. Detta var en av de bästa helger jag haft på länge. Fredagen började med en hetsig sväng på stan för att söka en present till Ida som fyllde 18. Sedan drog vi på Olles och käkade tillsammans och sen for vi till henne för att börja dricka osv. Det var riktigt trevligt sedan så hade Amanda och Carina(idas mamma) en överraskning till Ida och det visade sig vara en limousin som vi fick åka runt i ca 2 timmar. Efter det for vi till Allstar.
 
I lördags tog jag det rätt lugnt, jag och emelie for till Danne, Vitto och Ferre. Sen for vi och skjutsade lite folk sedan blev det en ganska tidig kväll.
 
Igår så tog jag också det lugnt, såg film, for en sväng till emelie och vi såg en sjukt bra film som gick på tv och tog en tidig kväll. Nu sitter jag på skolan och har webbdesign så bör nog sätta igång med mitt arbete nu. Ha en trevlig dag. Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0