30/1

Hejsan. Just nu  sitter jag på skolan och har textkommunikation men kommer dock ingenvart..
Dagen började med ett missförstånd för det stod att nån/några ur klassen skulle på ett möte och jag trodde det gällde planerande till studenten så jag, josse och amanda for dit men det visade sig att de inte var det mötet men vi fick sitta där ändå och det handlade om temaveckan i maj och att vi alla som var där skulle brainstorma så det gjorde inget att vi var där så då fick vi slippa idrotten (skönt för det var skridskor som inte är min starkaste sport)
 
Idag så ska vi sitta kvar på skolan och arbeta med projektarbetet som går åt skogen men de känns ändå skönt att vi äntligen börja komma någonvart. Efter det ska vi tjejer som ska följas utomlands träffas och gå tillsammans till resia för att premiärboka en resa. Hoppas jag med tanke på allt tjafs som varit. Efter det ska jag träffa emelie och vi ska planera lite angående Luleå i helgen. Sedan hade jag tänkt kolla med Ida om hon vill ta en fika med mig imorgon och bara prata. Om hon kan så blir det trevligt.
 
Nu ska jag fortsätta att itne komma någonvart med mitt arbete och sedan gå på lunch. Ha en trevlig dag allesammans. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0